باشه میرم......



Home| Archive| Links| Design
اهل دلاي ايراني2
سرگرمي و تفريح



اگه گریه کردنم فرقی نداره 

اگه دوست داشتن من معنی نداره

                                                                باشه میرم

اگه یادت نمیاد روزا...ب عشقو

اون همه نامه ک دل برات نوشتو

اگه میزاری ب پای سرنوشتو

                                                                باشه میرم

میرمو عشقو از تو یاد میگیرم

که گذاشتی برمو راحت بمیرم

                                                               باشه میرم

باشه میرم ک دیگه تورو نبینم

                                                               باشه میرم

تو نباشی چشم ب راهه کی بشینم

                                                           باشه میرم

اگه راحت میشی با رفتن من

اگه خوب نیست باتو راه رفتن من

                                                         باشه میرم

اخرین باره ک میبینی منو

میرمو دیگه نمیبینی منو

                                                     باشه میرم



نظرات شما عزیزان:

......
ساعت15:52---13 شهريور 1393
نگفتی بمان!!!

وگرنه من آدم رفتن نبودم

همانجا که دستانم را

از میان دستانت ربودم

اعتراض نکردی و من رفتم ...

و تو رفتنم را در سکوت تماشا کردی

این سکوت تو مرا شکست ...



marry
ساعت23:55---10 شهريور 1393
آخی
پاسخ:گریه نکن اجیم


هادی
ساعت20:13---10 شهريور 1393
نرو
تو هم مثل من نمیتونی داوم بیاری نرو
تو هم مثل من تو قصه کم میاری نرو
آ آااااا نرو
تو که میدونی من بی تو توبی من یعنی حسرت تو که میدونی بی جواب میمونه عشق و عادت
توکه میدونی کم میشم .....
تو که میدونی کم میشی.....
تو که میدونی هم آغوش با غم میشیم نرو آ آ اااا نرو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
/ دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:, / 15:57 / ۩۞۩ஜ melikaஜ۩۞۩ /
------------------------------------------------
--------------------------------
miss-o